torsdag 6 januari 2011

Ja-a, jaa, ja-ha, jaaa-a :D :D :D

Jaha gott folk, vet inte ska skriva nu riktigt. Sitter här å ler som en lobotimerad idiot för att jag känner mig så jävla glad. Jag var ute på min vanliga 10km promenad. Gick inte så bra till att börja med, foten gjorde ont, jag hade motvind, jag fick varmt trots att jag hade endast en kortärmad tröja under jackan, ja inget var bra. Men jag härdade ut som jag gör å det betalade sig i slutet. Kom promenerande förbi Torghallen å tyckte mig se en bekant person långt fram, kunde dock aldrig tro att jag verkligen såg rätt å att personen på spark verkligen var den jag trodde att det skulle va, kom lite närmare å såg käppen å visste jag hade rätt dör stod han, livs levande å ingen fantasi framför mig, Simon :D Hade verkligen hoppats jag skulle träffa honom innan han sticker iväg till Åbo å så händer det. Han kom sen upp till mig för att samtala. Han var så glad å förnöjsam, lycklig, så är också jag just nu, tänka sig va. Hoppas nu verkligen bara att det inte tar ett år igen innan vi träffas å riktigt kan prata, jag har ju planer på att våldgästa honom i Åbo å han verkade inte ha allt för mycket emot det. Hoppas det blir av å inte bara lämnar på planeringsstadiet i mitt lilla hjärnkontor. Tänk att man kan känna en sån här genuin glädje, inte många i mitt liv som får till det hos mig men han är en av de få utvalda. Jag är så glad för honom.

Enogh said, låter ju snart som att jag stalkar honom, men jag skriver som jag känner å är ärlig, så ska det vara, minns att -a- också tyckte så, å att det var så bra att jag kunde utrycka mina känslor så öppet, gör han det fortfarande månne.

Annars allt bra, jobb igen imorgon så då slipper jag ju väckas av oväsendet från pikningen. Vet dock ej hur jag ska kunna sova inatt, så uppspelt :D :D Kom föresten på att jag ej skrivit något om nyåret. Det firade jag i all sin enkelhet, allena med mig själv, som vanligt. Gick dock bra, kände ingen ångest, första året på länge :D Så kan jag också säga att Rydbergs pjäs, “Gröna Hissen” som visades igår va skit, inte alls som de brukar vara men nog gick den ju att se på…

God fortsättning kära ni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar