lördag 15 januari 2011

“I couldn't be a ballerina now. I'm too top-heavy. I have a hard enough time balancin' these things now without gettin' on my toes!”

Miss Mona/Dolly Parton - The Best Little Whorehouse in Texas

Å så var det helg, känns på ett sätt skönt fast jag bara jobbat 4 dagar denna jobbvecka, å nu är jag ledig till torsdag då et är brandövning från jobbet ett par timmar å så kväll på fredag med ledig helg p det. Blir inte direkt särskilt uttröttande. Hinner väl åtminstone få bort julen, borde väl skett häromdagen men det blir av när jag hinner, sen tycker jag ju att jag har det så mysigt nu med julen framme så det tar lite emot att stoppa undan den. Men det ska ju vara så, undrar sen var jag har något att lägga fram. Blir nog att städa ett å annat skåp när jag ändå börjar på, siktar på morgondagen. Idag ska jag hämta en matta till vardagsrummet jag köpt av en kaveri, i svart :D

Så kommer vi då till det som jag nu får börja kommentera efter varje fredag, “Lets Dance”. Jag kan absolut INTE säga att rätt par åkte ut denna vecka. Två damer stod mot varandra så då går jag ju genast över och bedömer den manliga dansaren och då var det ju ett klart val att Tobias borde fått stanna å inte den andra pojkspolingen :P Men så kan det gå, typiskt, helst av allt skulle jag skickat hem Bagge för han kan jag bara inte tåla. Själv håller jag på den vitryska norrmannen Ryback samt lilla Figge, de delar på ledarplatsen i mitt tycke :D

Nåja, skulle väl behöva få gjort något konstruktivt idag också, men det tar emot. Vill bara ta det lugnt. Å kallt är det också, -20 grader, får se om jag ens kommer mig ut nå ikväll, måste se, men jag borde inte lata mig på den fronten nu när jag försökt vara duktig i flera veckor.




You Are Intelligent



More than anything else, you want to figure things out. You are a natural scientist.

You are detail oriented and a bit of a perfectionist. It drives you crazy to spot errors, especially your own.

You know your strengths and weaknesses better than most people. You don't speak with authority unless you are sure about something.

You are very self-sufficient. You've learned to rely on yourself because others are unreliable.





You Are Artistic



You are a creative and expressive person. You like to share your vision with the world.

You are open to new experiences, and you would never want your life to be set in stone.

You are a total non-conformist. In fact, you resent rules and routines.

You are easily moved and inspired. You are convinced that you need to follow your passions.





You Are a Cinnamon Roll



You are vibrant and outgoing. People are definitely drawn to your warm personality.

You are very sociable and friendly. You're always ready to talk or laugh with anyone.

You love to be with others, and you share freely and naturally. It bums you out to be alone.

You are just a plain old nice person. It's not an act! You have something good to say about almost everyone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar