lördag 29 januari 2011

A spoon full of sugar…

Rubriken må vara en bra låt MEN efter att den snurrat i mitt huvud hela kvällen så är den inte längre lika bra, fast munter. Försökte flera gånger koncentrera mig å byta spår men det gick inte. Kvällen gick dock väldigt bra så kanske det inte var så illa men med lite socker så går medicinen lätt ner :P

Haha fick just mellanslagstangenten att fungera som ny igen. Flera dagar så har den endast fungerat med våldsamma tryckningar, nu passar den mig mycket bättre, det blev lite långa ord ibland kan man säga.

Igår fick jag ett sms på sena kvällen som räddade hela dagen, det hade inte varit någon superdålig dag men skulle det ha varit dets skullen den gått från 0-100 på bara några ord på en skärm. Kontentan var tack för rosorna men på ett mycket trevligare sätt :D Ska ni köpa blommor så köp dem från Sunds, de håller sig tydligen väldigt bra väldigt länge. Om 10 år blir det 50 stycken , kanske på ett personligare sätt ;D

Imorgon, ja snarare idag blir det att ställa till med ett loppisbord, två lådor packade, hoppas jag får sålt rubbet, men åtminstone så jag får ihop till två veckors bordshyra/2, 25€ Kom ihåg bord 8på loppishallen i Jakobstad, där kommer det finnas mycket bra att köpa…

Så kommer jag till Let’s Dance. Äntligen blev vi av med den jävla baggen :D Thats it…






You Show Thoughtfulness



You are the contemplative type. You like to think everything through throughly and carefully.

You are very conscientious and responsible. You take your time and make sure things are done right.

You are neat and accurate in any work you do. You pride yourself on being detail oriented.

You are tactful and polite. You choose your words carefully to make sure you communicate effectively




You Are Belgian Fries



You are an optimistic person who enjoys being in a crowd. You love the energy of a city.

You are hard working, but you also play hard too. You are the type who often needs a midnight snack.

You are open minded, and you do your best to just enjoy life. You are not easily annoyed.

You feel like you've got it pretty good, and you're not going to do anything to rock the boat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar