tisdag 25 januari 2011

Hakuna Matata

En mycket bättre dag idag, klagar inte alls, har bl.a. hittat en man att gifta mig med å bestämt mig för att flytta till Schweiz. Inte som det låter kan jag säga. Såg en repris av ”Halv 8 hos mig” från kanalen LIV, eller JIM eller något annat namn. Där var det en mycket trevlig deltagare, just den typen av personlighet jag jagar, denna hette Mathias Gereny, tänk att få heta Gereny i efternamn :D

Sen var det flytten till Schweiz, den kom jag fram till efter något jag idag läste, eller snarare inte läste. Tänk att få bo på ett ställe där de inte ens skriver antalet kalorier på en chokladplatta, det gör de inte på Lindt tydligen, i alla fall inte på den jag åt idag den produceras tydligen i Schweiz. Det är antagligen ett tecken att det var en riktig kaloribomb men när det inte stod något kunde jag ju inte veta :P

Borde nu söka mig i säng, min hotellsäng, kommer i alla fall kännas så för idag bäddade jag sängen med endast lakan av bommullssatin, mjukare å behagligare kan det inte bli. Kostar lite extra men det är det verkligen värt, gillar också satinlakan men man kan då få en känsla av att man halkar ur sängen men blandar man i lite bomull blir det perfekt… :-)

╔═════════ ೋღ☃ღೋ ═════════╗
Om du har riktigt goa arbetskamrater,
sätt upp det här i din logg....
Jag har många, tack för att ni finns!!! ♥
╚═════════ ೋღ☃ღೋ ═════════╝




You Should Be an Actor



You are a flexible and even changeable person. You are constantly evolving.

You are a highly observant chameleon. You have always been good at imitating others when you need to.

You are artistic and charming. You have an air of sophistication about you.

You are dramatic and very expressive. You feel strongly about almost everything.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar