måndag 8 augusti 2011

Baka, baka liten kaka…..eller en hel massa när man ändå är igång

Detta har varit en bra dag, riktigt bra även om det varit full rulle men när det är självvalt går det fint. Hade bestämt mig för att baka å det gjorde jag mellan 11 i morse å 21 ikväll, men då var också leveranser å städandet inräknat. Tror det i slutänden blev 24 fyllda längder och 3 vanligt flätade vetelängder/kransar. Känns ändå lite litet för en hel dag men tror inte någon skulle hålla med :D Fick också plötsligt förlite deg mot slutet å var å handlade till två satser till på 1 liter, tydligen räckte det inte med 2 liter…vet till nästa gång…

Berättade förresten idag att jag igår tvättat fjärkontrollerna, é det galet eller. Jag bara pockade isär dem å diskade de övre lösa delarna men inte själva elektroniken. Tycker det är nödvändigt ibland faktiskt :P

Tror jag tackar för mig nu, ny dag imorgon, ja den har visst redan börjat ja….

GO’NATT



You Have a Easygoing Sense of Style




You aren't vain or hung up on your appearance. You like to look neat and polished, but you aren't obsessive about your looks.

You roll with the punches. You try to keep things light and breezy.

You are easy to please and often delighted. You are open to new possibilities, and you tend to like a lot of things.

You are self-effacing and unassuming. You are free of swagger and bravado.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar