torsdag 25 augusti 2011

”Verkkokauppa on vastaanottanut tilauksen”

…..men vad gör det när jag vill att det ska stå ”Toimitus on lähetetty verkkokaupasta”. I förrgår gjordes en beställning hos NetAnttila, produkten var en Nokia C7 eftersom vissa knappar och andra vitala funktioner har eller är på väg att ge upp. Visserligen är den över 3 år, tror jag, och är välanvänd så att den börjar säga upp är nog inte konstigt. Lite i valet å kvalet över vilken telefon jag skulle köpa men i dessa tider känner man sig ju nästan tvungen att köpa en touch-screen och en ordentlig sådan, då blev det C7:an. Å nu vill jag ha den GENAST, helst när jag i förrgår tryckte på beställa skulle den genast levererats till dörren. Som ett barn på julafton som inte kan vänta å att den faktiskt skulle uppenbara sig morgon är nog att tro för mycket…

Fyra dagar ledigt bara flög iväg. Något inbokat alla dagar, inte riktigt likt mig, jobb är det enda jag brukar ha inbokat. Måndag var det Scala, tisdag Boman och onsdag filmkväll med Johnson, förberedelser krävdes lite för allt men alla saker mycket trevliga. Skulle ändå gärna tagit en dag, eller två, till för att vila upp sig. Äh, sova kan man ju göra när man är död :P
Måndagen speciellt var trevlig, Scala ger mig ny energi. Vilket gäng. Hoppas andra där känner lika, en riktigt bra kväll å de lät våfflorna väl smaka :D Fick se kostymdesignen, nice, smått vulgär kanske men jag klagar inte…mått togs å kläderna sys på Optima, ska bli kul att få se det färdiga resultatet….kom å se pjäsen sen, det säger jag bara!!



You Are a Kid at Heart




You are easily talked into doing silly things. You just love to have fun!

You are at times a bit irresponsible. You prefer living in the moment to worrying about tomorrow.

You've been known to act without thinking. You are both spontaneous and impulsive.

You are extremely empathetic. If a friend feels a certain way, you end up feeling that way too.



You Are Peanuts




You are a very happy person, and you think it's easy to be content. You love your life.

You have a pure, modest, and faithful soul. You are sure to do right by people.

You love to create and preserve sacred memories. You are a very nostalgic person.

You take care of yourself and those around you. You don't stretch yourself too thinly.



You Are a Trend Follower




You don't mind following the crowd from time to time. There is a reason popular things are popular.

You love keeping up on the latest and greatest in fashion, style, food and entertainment.

You are a multifaceted and complex person. It's hard to give you any one label.

You draw inspiration from many sources. You would never stereotype yourself, and you don't like it when people stereotype you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar