söndag 21 augusti 2011

Hard to see the stakes, hard to se the lines….

Fredag var en bra dag, rakt igenom. Tänkte spendera den på Juthbackamarknaden morgon till kväll men morgon blev till SOVmorgon så det tog väl till ca.14 innan jag kom mig dit. Skönt att få sätta sig ner bakom Pölypussit å bara studera folket runtomkring. Många eligible män :D Grävde också fram nagelfilen å lacket ur väskan så jag hade lite tidsfördriv. Karin tyckte jag skulle sluta när jag lackade dem eftersom hon inte ens gör det. Sen skrattade vi när hon kom mindes diskussionen från torsdagskvällen när vi kom framtill att jag nog är kvinnligare än henne :P
Satt på marknaden (förutom när jag gick å såg mig omkring, mycket jag ville ha, inget jag behövde, slösade inga pengar). Sen hem via Pedros för två Sommersby med Linda, prata med en finsk fyllhund efter stängningsdags (riktigt intressant fast vi inte vet riktigt allt vad han menade), sen efter vårrullar å sen hem. Riktigt roliga dag alltså :D Tyckte på ett sätt att det var trevligt på Pedros, Melody är bara för mycket. Å har man någon att vara ute med är det mycket roligare….

Lördag var jobb som vanligt, skrev däremot på ett arbetsavtal på 65,36% fram till 31.05.2013. Borde faktiskt ramas in, kan vara början på en lång karriär. 2 år, äntligen!!

Nu kommer mamma snart hem från jobb, ska fira henne lite lätt med Daimtårta å så ska hon få presenten (halsband och örhängen) som länge legat i min byrålåda.

Imorgon börjar övningarna på Scala, som jag riktigt städat upp idag. Men förts till jobbet för att se på en ångtvätt, handla, laga smet å grädda ett helt berg av….att bjuda på. Hämta bär ur frusen till sylt å kanske en flaska hemlagad saft…..

“Den största olyckan vore att fatta tycke för en man som man bestämt sig för att hata.”



You Are Quiet




You focus on fantasy more than reality. You have your head in the clouds.

You're incredibly introverted and introspective. You live inside your head, and it's a pretty comfortable place to be.

You may seem quiet and withdrawn, but you're paying attention to every single thing around you.

You are secretly sensitive, but you often put up a front. Shy and private, you yearn for security.



You Are Peach Yogurt




You have impeccable taste in everything, and you tend to go upscale. You truly enjoy the finer things in life.

You don't mind spending a little more to indulge your cravings. You like to pamper yourself.

You are a very private person. You don't like for your life to be an open book.

You maintain an intriguing vibe. People are fascinated by your uniqueness.



You Are Wild




You are very impulsive. You don't think before you act, and you act often.

If it feels good, you're likely to do it. You think most people have too many hangups.

You are secretly a rebel. You need space and freedom to do things your own way.

Many people have tried to tame you, but so far no one has succeeded. You can't be broken.



You Are Determined




You are both ambitious and passionate. You crave success, but you're going to become successful on your own terms.

You are intense and over the top. You have a magnetic personality that others stop and notice.

You are both exciting and intoxicating. You are definitely a whirlwind of excitement.

You may worry about making an impression, but rest assured that no one ever forgets you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar