fredag 19 augusti 2011

Ranting the night away

Kulturnatt stod i regnig skrud denna torsdag. Den regnade bort, å detta med att ha det på en torsdag istället för lördag har jag lite svårt att acceptera. Kulturnatten ska vara på en lördag å vara den korta varma och ljusa sommarnatten igenom, ja den tiden är nog förbi. Var ändå ut en säng, mest för att köpa de godaste vårrullar som finns av min granne som alltid berömmer mina händer å naglar när jag betalar….

Imorgon är fredag, jag är ledig. Ska släpa mig till Juthbackamarknaden och sätta mig hos Boman å där stannar jag nog nästan dagen igenom, men måste väl nog gå å se vad andra säljer också….tur med kvällsskifte på lördag…

Började fundera om man skulle byta karriär, Madame på en egen Burlesque-klubb, ingen dum ide :D





You Are Thunder




You are slow paced and steady. You don't rush to be the first to get anything done.

You have your own method of doing things, and it has worked pretty well for you. You are a systemizer.

You are hard working. You are industrious with an amazing work ethic.

You don't often make a big bang, but when you do, everyone pays attention.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar