lördag 27 augusti 2011

Veneziansk afton

Denna afton fick sin början på jobbet, idag en varm, syrebristande å kladdig plats. Lyckades med nöd å näppe få på mig jeansen när jag skulle hem…. Men pizza beställde vi så det piggade upp. Sen nada, bara ligga på soffan, framför datorn å se säsong 2 av Vampire Diaries på DVD. En bra kväll såhär långt, ska snart avsluta denna afton med att krypa säng med en bra bok, HP och de vises sten. Man blir aldrig för gammal för Harry Potter intalar jag mig själv. Det var många år sen jag läste böckerna, aldrig efter att jag sett filmerna otaliga gånger å nu märker jag tydligt vad de ändrat på men den é ändå bra…

Ingen telefon ännu heller. Blev inte ens skickad från NetAnttila denna vecka, vet inte vad de sysslar med. Å postens strejk i slutet av veckan gjorde nog inte saken bättre. På måndag måste den skickas å turas det riktigt då så anländer den till denna lilla stad via Seinäjoki och kan hämtas ut med försändelsekoden. Blir det inte så kan jag bli lite, ”lite” arg!! :P

Morgonturen på jobbet imorgon, lite kort med bara 10 timmar mellan kvälls och morgonturen eftersom man väl egentligen borde sova 8 timmar per natt…



You Are Independent




You are always down to have some fun. You don't ever want to work too hard.

You tend to charm strangers easily. And you usually can get what you want from them.

You are charting your own course and writing your own rules. You don't let anyone dictate how your life should be.

You are joyful and lighthearted. You are often in a festive mood.



You Are Somewhat Punk Rock




While you aren't a total rebel, you are a nonconformist. You have to be able to do things your way.

You are witty and energetic. You love verbal battle, and you don't mind disagreeing with everyone you know.

You have trouble with structure and following rules. You aren't a big fan of authority.

You need to be as free as the wind. You are big on doing things yourself and carving your own path.



People Think You Are Witty




You take things as they come and go with the flow. However, you don't let anyone walk over you.

You have a very philosophical perspective on life. You don't take any of it too personalty.

You are both optimistic and philosophical about life. You often need space to think things through.

You're the one who keeps everyone laughing. You seem to know what funny thing to say next.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar