lördag 25 februari 2012

Changing lanes


Jag viste väl att fredagen skulle bli betydligt bättre än gårdagen för se det blev den. Bra dag på jobbet, bra fortsättning på dagen. Plus i marginalen :D

Jag har idag gjort något jag aldrig tror jag gjort förr. Jag har godkänt något jag bakat. Morotskakan med philadelphiafrostingen var underbar. Har alltid tyckt att allt jag lagat har varet endels för torrt, skapt, seg eller degigt. För mycket/lite mjöl. För mycket/lite fyllning osv. You name it, jag har tyckt det. Denna var saftig med perfekt smak och frostingen lagom söt… Å tårtan fick 10/10 av mottagarna, de närmaste gav den inte ens åt gästerna utan åt upp den själv :D

Tror jag är kär, crazy egentligen

Måste försöka återgå till motsatsen istället, nice

Men seriöst. ”Glee” är verkligen en bra serie….

Dags att gå å sova så småningom. Ut med hundarna hos en vän på morgonen/förmiddagen, fortsätta med tvätten och sen ser vi, ledig i helgen…..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar