torsdag 23 februari 2012

John Blund

Dagargana liksom flyger iväg, och runt, liksom snön därute. Jag gillar snö, tycker det är trevligt att gå runt i den, GÅ, inte ”PLÅMA” , det finns en viss skillnad….
Såg denna på facebook idag, nästan lite för bra :D
Ugnen går fortfarande varm här. Med otroliga resultat. Aldrig förut har jag bakat en så hög och luftig tårtbotten. Och när den ändå var varm blev det något litet annat saftigt å gott också.
Känns som jag lagat mycket tårtigt på senaste tiden. Denna är som svar på ett SOS samtal. Alla känner inte säkra på tårtor, men jag gör det gärna och så råkar jag ju vara ledig imorgon. Tänkte fylla den med sylt och vaniljkräm men tänker faktiskt fuska Flora Vanilla. Det blev lite på senare sidan men kom ju hem från jobb och butik närmare halv tio.

Nu lite mer Dowton Abbey och sen kanske lite Glee, borde egentligen gå och sova, vi ska se när väggen tar emot och herr Blund slår till…..
BLOGTHINGS HAR RÄTT SOM VANLIGT…MEN MITTEN?!? NO INT JÄRIVÄÄDI!!


You Are Mittens




You seek comfort in your life. You want to feel as warm and cozy as possible.

You are naturally nurturing and caring. And you always make sure to take care of yourself!



Winter is your time to hibernate. You love to curl up on a cold night, even if everyone else is going out.

And when you do venture out of the house, you bundle up. You want to feel as warm as possible.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar