tisdag 21 februari 2012

Livet

Filmkväll. Gardell. Trevligt, Gardell kan åtminstone jag och A.J. komma översens om. Hon har bra smak :D Å tårta blev det, fast ja, inte får den några poäng för utseende inte. Det var lite sådär man tar det man har. Inget för fest men till vardags passade den fint, å den var god. Skulle varit lite snyggare om jag sparat M&Mresterna till sidorna och Bon Voyage istället skulle prytt toppen. Dessvärre verkade det som att det inte var hos mig tuben med såndär färgad dekorations gelé, eller kanske var det kristyr fanns :P

Dukade undan senare på kvällen. Tvärs över gatan ser jag en manlig bekant, verkade ha lite bilproblem. Och i kylskåpet finn mycket tårta kvar. Bjuda in på kaffe snarast eller ej…? Men VARFÖR? Har försökt så MÅNGA gånger förr men alltid är det något. ”Så mycket denna vecka/månad/period. Men tack för omtanken” Kände inte för att höra detta en gång till…. Får väl få slut på den på något annat sätt då… Men någon gång vill jag verkligen träffa honom igen…

Får väl avsluta nu. Morgonskifte imorgon. Tur det inte är jag som skurar för jag skulle bara inte orka upp till det.

Tack å gonatt



Your Beauty Element is Fire




Wild and sexy, you keep your beauty style smokin' hot.

You're not afraid of glamour or showing off your assets!

You tend to be addicted to beauty products, and it's not an addiction that comes cheap.

For you, it's all about looking good... no matter how much it costs.


You've Changed 44% in 10 Years




You've done a good job changing with the times, but deep down, you're still the same person.

You're clothes, job, and friends may have changed some - but time hasn't changed you.


You Are Body




You're the type of person who doesn't feel good mentally unless you feel good physically.

Whenever you're feeling frustrated or depressed, you get moving. It does wonders for you.

You believe that taking care of your body is the best way to improve your quality of life.

A healthy body equals a happy mind. Feeling strong makes you confident!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar