söndag 19 februari 2012

SEX shouldn't be comfy!!



Söndag. Känner mig utvilad...eller ja...mer än samma tid igår. Vilken gräslig natt, sömnen fanns bara inte där. Täcket (täckena) var för kalla, jag frös, och kuddarna, knöliga och för lågt under huvudet, alla tre. Vaknade halv 7, ur en "mardröm"….försenad till jobbet…sådär 3½ timme, ooops. Tur att man vaknade och att det bara var en dröm :D. Fick äntligen tag i sömnen när jag nästan flyger ur sängen. Var kommer musiken ifrån, VA?!? Den tystnar om ett par sekunder…då minns jag, innan jobbet på fredag kollade jag videor på YouTube, lade sen bara ner skärmen mitt i en låt och stack. Nu stängde datorn av sig från viloläget. Musiken var mitt i ”I'd Be Surprisingly Good for You” ur musikalen Evita. Inte farlig till vardags men på högsta volym när jag sover är lite väl häftigt :P

Det blev sammanlagt 3 dagar att jobba denna vecka, och lika många planerade nästa vecka. Skönt att inkommande lista hade 90 timmar istället för 75…..å tänk…bara sommaren kommer kommer det stå 114:45….längtar, men inte till värmen.

Igår var det lite städande när man inte hann på fredag(mina svarta möbler blänker) innan det var dags för organisation av loppisprylar som gällde hos Bomans. Tror att jag själv, Boman och Sanni skulle kunna fylla flera bord. Lätt. De borde ge mängdrabatt om man hyr fler bord….
Sen kunde jag ju inte låta bli att handla lite genast innan sakerna ens kom sig till loppis. Sanni vann 7,50 bara sådär. Kunde ju inte låta bli. Det blev dessa ”vad-de-nu-heter” att sätta på spisplattorna samt kakformen, som jag inte kunde låta bli att testa, halv 11 på kvällen :P

Ännu ledig idag och imorgon. Och imorgon räknar jag med besök förmiddag eller kväll. Filmtime, något med Gardell, han tycker både jag och A.J. om, ska bli trevligt att träffa henne en sista gång innan hon flyger till södern sol :D

Avslutar med Melodifestivalen. Tycker verkligen inte den förtjänar så mycket uppmärksamhet mera. Ingen låt jag VERKLIGEN tycker om ännu detta år. Och ännu en gräslig (i brist på annat ord) ”låt” till finalen, Ranelid denna gång. En bra sak är ju att vinner typ han eller Flinck där så får ju plötsligt Finland konkurrens om de sista platserna….
Visst finn det låtar jag gillar, lite. Molly var inte dålig och texten i Mattias Andréassons låt var också bra, samt refräng i Carolina Wallin Pérezs låt . Det bästa på hela kvällen var ju faktiskt Dawn Finer och Gina :D

Fast Youngblood var lite söta också….



You Are a Lavender Rose




You represent love at first sight and enchantment.

Your vibe: intense and intriguin

Falling in love with you is: deep and meaningful


Your Bedroom Personality: Healthy




In the bedroom, you are open, honest, and giving.

You are the ideal partner in many ways! Anyone is lucky to be with you.

You see physical intimacy as an opportunity to grow and connect.

You are up for experimentation, but you don't require it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar