söndag 22 april 2012

Blessed be this day

Välsignade lediga söndag var min första tanke när jag i morse vaknade kl. 9, så trevligt när man då är ledig, not. Steg upp, solen sken men jag var trött och kröp därför ner under täcket en timme ännu, ja, en och en halv :P Steg upp, kokade te och lagade världens godaste smörgås, vitlöksbatong fylld med paprika, gurka, tomat och lite ost. FANTASTISK start på dagen. Klockan var två när jag bytte om från pyjamas, men jag var ledig och det var söndag, då är det förlåtligt. Resten av dagen gick i vilandets tecken. Framför datorn, lite teve och mycket film. Övrigt för dagen:

Riktigt kul faktiskt, hoppas de går vidare


Gillade denna låt

Och denna hade jag ju inte ens hört, eller jo, men visste inte det var Finlands bidrag. Gillade, riktigt bra.

Grabben i graven bredvid. Länge sen jag verkligen satte mig ner och såg den, men den e ju riktigt bra. Såg den på ett annat vis än jag brukar. Don’t know why.

The Holiday, det måste vara en bra film eftersom jag ser den på teve andra gången på några dagar :D


Nu dags att skriva…det flowar i huvudet….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar