lördag 28 april 2012

Gå inte…

Wohoo, 2 lediga dagar. Länge sen det kändes så bra när klockan blev 3 och arbetsdagen var slut. Fast den gick bra, helt okej, även om jag redan när jag kom gärna skulle vänt tillbaka hem. Vissa dagar är det bara så. Gårkvällen var lite lika och den kvällen skulle varit mycket jobbigare om jag inte skulle vetat att man skulle få sätta sig ner med Anton när man kom hem :D

Tänkte att jag inte ville göra något när jag kom hem, hade ju trots allt redan varit och handlat. Satte mig ner, underbart, men kort, tvättkorgen var full.

Har nu haft några rätt så lugna timmar, tvättmaskinen behöver ju inte passas, korgen är nu tom och alla kläder är snart rena….jag kan ju inte slita ut mig, har ju en bok att skriva på…

Gå inte efter utseende – det kan bedra.
Gå inte efter rikedom – den kan ta slut.
Gå efter det som gör dig glad, för det behövs bara
ett leende för att göra en dålig dag bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar