måndag 9 april 2012

Thats ME

“You wait, little girl,
 On an empty stage
 For fate to turn the light on”

Jag är färdig, trött I kroppen. Har hållit igång hela dagen. Hade liksom mycket som skulle bakas, och efter att man bakat måste man ju städa och så väntade lite tvätt på min hjälp. Bakverken (240 bullar (jag som siktade på 300 stycken) och 32 muffins skulle levereas till Scala). Slog mig sen bekvämt ner på balkongen, fick en liten släng av bitchighet sådär helt plötsligt och var nära på att slipa till klor när jag fixade manikyren. I see everything….nåja, tror det var min hjärna som tänkte fel IGEN, vissa saker och situationer kan den inte låta bli att övertolka :P  Istället gick jag ut igen, lämnade lite papper på jobbet, matade pappa när jag var där passligt för kvällsteet, hälsade på en och annan och gick sen på en snabb promenad. Och mådde mycket bättre när jag kom hem…och fick mat, kom på att när klockan var 21 ikväll hade jag bara ätit en bulle på hela dagen. Ooops.


Ny dag imorgon då jag ska göra mitt yttersta för att se trevlig ut och vara hjälpsam…MEN. Vad ska jag ha på mig!?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar