fredag 20 juli 2012

Grattis på mig



24 år gammal är man väl då. En lugn dag har det varit efter att jag städat klart och fixat tårtan. Man skulle ju tycka att pigan skulle kunna få ha en piga på födelsedagen helst :P


Jag firade som sagt lugnt. Förts med mig själv. Med Annika med kaffe och tårta och sedan pizza och Macken på teve. Upp till mamma med en tårtbit och nu har jag spenderat ½ timme med att montera ihop min present av mamma och Annika. Ny skrivbordstol. Så fin. Inte alls den jag tänkt eftersom jag inte ens spekulerade i den prisklassen så jag är supernöjd :D Och rätt stolt att det baras tog en så liten stund att få ihop den trots att jag fick göra om en litenfelvändning…oooops….

Nu är jag tillbaka med att fira med mig själv. Tror det blir den traditionsenliga A walk down memory lane” runt omkring här och där. Goda och onda minnen. Tror dock att jag inte närmar mig Forsby, känner inte för måsattacker i år igen :P

Imorgon dag ett av fem i jobb. Kvällskift. Men först ska en till tårta sättas ihop och så ska jag hinna se början på reprisen av ”Lotta på Liseberg” så jag får se Tooji :D

Enda trista är att den Jakobstadska hågkomsten uteblev…didn’t I know it…jaja…det hjälps inte…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar