måndag 2 juli 2012

Finger Lickin' Fifteen, here we go

En ny vecka tar snart sin början, och en ny månad är också här. Helgen är slut och med den också min första semestervecka. En konstig vecka, så bra det har gått att vara ledig, på riktigt förvånad. En vecka kvar ännu men det hade gärna fått vara flera.

Med julis intåg kan jag, om jag vill, också påbörja nedräkningen till min födelsedag. Men whats the point. Endast en handfull minns den och bryr sig på riktigt om att gratulera från hjärtat, andra gör det av vänlighet och tvång. Och den jag allra helst vill att ska minnas har inte en aning. Nåja, jag bakar ett par tårtor under ett par dagar, fira lite stilla här och där och sen är det ett år till nästa gång. No big deal…


Morgondagens lunch och middag sprider väldoft i lägenheten. Ungstekt sej med massor av krämig sås. Bäst att laga den ikväll så slapp jag imorgon. Dessutom visste jag inte hur länge den skulle stå sig innan tillagning. Bara att koka lite pasta eller ris till och voila :D


Avslutar med en ansamling bilder… sanna, tankeväckande… speciellt nr. 1 tror jag på. Å en bild är stulen, tack Hanna :P








1 kommentar: