måndag 2 juli 2012

Well hell, I'm engaged not dead

Man måste bara gilla Lula

Det jag skrev igår… att det gick bra att ha semester. Hmm, ja, alltså. Idag sa det STOP. Det började liksom klia i kroppen, fingrarna, överallt. Kom över det men njaa. Kanske nog tur att det bara är denna vecka kvar ändå. Aldrig har jag varit såhär lat såhär länge. Men det är väl såhär semester ska vara, ligga på soffan och läsa. Snart igenom den 3:e av de engelska böckerna jag beställt, bara 3 kvar. Å jag hoppas verkligen Morelli é med mer i fortsättningen än han är i bok nummer 15, I miss him…




En ny kanal har ju dykt upp i kanalsamlingen, FOX. Rätt så bra, igår hade de ett marathon av ett nytt intressant program, Storage Wars: Texas. Ett realityprogram. Visst tror jag att det är klippt för att de ska bli intressant men då har de vunnit mig. Jag har min favorit, Victor Rjesnjansky.


Ni vet ”The Birds” av Alfred Hitchcock. Snart börjar man få lite den känslan här i denna lilla stad, seriöst, dags att börja minska lite på antalet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar