lördag 2 november 2013

Skitstövelvarning

För antalet år sedan gick det en serie som hette Nip/Tuck. Jag gillade serien och har alla säsonger. Har inte sett den nu på år å dagar men menat det länge. Idag tog jag fram säsong 1 ur hyllan. Och genast insåg jag 2 saker...

#1. Julian McMahon (Cristian Troy i serien) i underkläder är väldigt lik "Peter Jöback" i underkläder... De som förstod detdär gjorde det och de som inte gjorde det får stå frågande...




#2. Jag gillar Dr. Christian Troy...en total skitstövel (även om det, när man minst anade det, visade sig att han verkligen hade ett hjärta (L)...men jag gillar honom...aka...jag faller för skitstövlar. Visserligen är detta faktum inte något jag nyligen kom på men ändå. Badboys är nice...att fantisera om men inget att "settle down with". Däremot skulle ju Julian McMahon vara helt ok...




Egentligen kunde jag tillägga ett #3. I Nip/Tuck finns också John Hensley
(Matt McNamara i serien). Så söt, så oskyldig, men också han en skitstövel ibland. Men hur kunde man säg nej.
 
Dessvärre försvann charmen med åren...känner mig VÄLDIGT ytlig i detta inlägg, det får man väl ibland ;D



Apropå badboys. I ett tidigare inlägg nämnde jag serien "Weeds"...där hade vi Pablo Schreiber
(Demetri Ravitch i serien). I like...kanske borde man hitta en snygg ryss ;) Visseligen tror jag det var Demetri jag gillade mer än Pablo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar