lördag 2 november 2013

Movietime

Har under de senaste veckorna, månaderna averkat en hel del filmer så lite borde jag väl tipsa om.

"Solo".


En fin spansk film. Gaytema. Thrilleraktig. Om Manuel och Julio. Genom hela filmen visste man att något inte stod rätt till....med någon av hem....eller båda....men när slutet kom blev jag verkligen snopen och tänkte NEJ!!


"Weeds".



En bra TV-serie, jag har säsong 1-6 sedan tidigare men inte sett den på länge sen så fick jag häromdagen säsong 7 och påmindes om vilken underhållande serie det är.


"Jakten".

En dansk film. Behöver jag säga mer om varför jag gillar den. Sen kommer ord som Mads Mikkelsen och Lars Ranthe och jag är såld. Sen en verkligt bra film och story. Tänk vad mycket rykten och missförstånd kan leda till. Men ändå, de absolut sista sekunderna av filmen kunde man i min mening skippat.


"Iron Man 3."


Iron Man. Robert Downey Jr. Case closed.


Nåja...det blev inte så många tips...märkligt...menmen...det finns väldigt mycket bra film. Trust me... Jag är bara dålig på recensioner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar