lördag 26 maj 2012

Baku, Baku

Kan ni tro det, jag både ser på Eurovisionen och bloggar… samtidigt. Duktigt alltså. Ska väl börja med Eurovisionen. I år har det varit en lite sporarisk relation jag haft till denna tillställning. Vissa år är det däremot heretiskt viktigt så det jämnar ut sig. Jag har egentligen ingen STORFAVORIT utan bara flera favoritER. Norge, Estland, Litauen, Ryssland, Island, och under hot, Sverige :P Det kan komma fler när jag sedan sett alla bidrag, för det har jag inte ens, och jag ska vara bög :O

Blondiner eller brunetter. Vilken är min favorit? Hmm…jag har alltid gillat lite mörka män, men igår när jag satt i bilen i regnet, tittade ut genom bilrutan in i butiken vid torget insåg jag att blondiner verkligen inte är så dumma heller. Absolut inte, fast trodde just han var det enda undantaget. Han jag där såg vet jag ju åtminstone att É gay. Sen finns det en till som jag vet att är men kanske inte han ännu, nåja, snart kanske han kommer ut han också. Ska jag vara helt ärlig så finns det en tredje också, en brunett som passar lika bra som blondin… ja eller blånett :P


Cypern och Frankrike har nu fått komma med på favoritlistan…


Imorgon jobb igen, orka stiga upp 06:20 när Eurovisionen håller på till 01:15. Låt gå. Sen gårdsloppis, hoppas på mera besökare och köpare då. tur man inte behöver betala bordshyra… Är ledig på måndag och då ska jag ta igen mycket sömn…


Och Italien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar