lördag 12 maj 2012

A kiss is just a kiss…

… men två kyssar é fan så mycket bättre. Vilket tragiskt dåligt drag av ödet att det bara var en dröm… Känslan att kunna känna de varma läpparna mot mina och skäggstubben som lekfullt kittlade håller verkligen modet uppe, men som sagt, endast en dröm…for now.



”Extraknäck” skulle passat som ett extranamn för mig igår och idag. Jobbade igår, från kl.06:30 på morgonen…den tiden känner jag mig ännu inte riktigt vaken. På kvällen serverade jag på scala, lite extra spring mitt i för att få fixat småslantar och sen inte många som ville ha kaffe, men alltid något.
Och på jobbet tror jag säkert att de 40 bullar de fick smakade bra. Stressigt men som tur var slapp jag klättra på stegar och hänga upp flaggor :D Sen skippade jag att ta ner dem igår och då gjorde samma trevliga man det idag. TACK! :D
Så idag hoppade jag in 5 timmar på köket på min arbettsplats. Riktigt roligt när man tänker på det… tänk bara när husmor, som redan avskyr mig, får reda på att JAG jobbat i HENNES kök. Haha. Nå kanske hon nu ser till att det finns vikarier i framtiden :P


Nu lite mat, lite disk och sen skriva på en liten bok. Får se hur bra det flyter… Borde vara ledig imorgon men vem vet om man får vara det…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar