onsdag 23 maj 2012

Kalas i himlen

Idag skulle min mormor blivit 97 år om hon fortfarande fått leva, tyvärr somnade hon in redan 1999. Mamma och jag var med en blomma till graven. Och jag skrattade åt att hon nog säkert undrar vad vi gör vara så petiga med graven, hon ville ju inte att någon skulle ha något extra bekymmer. Bestämde mig för att leta bilder och hade sådan tur att mamma storstädade i skåpet med album så de var framme…

Här var jag 6 dagar gammal och var säkert första gången i hennes famn…

… detta hennes 80 årskalas och jag var något år äldre…


Hoppas hon har haft en fin dag! Och att hon slapp stå för maten för det har hon nog minsann hunnit med i sina dagar. Åt alla runt omkring i hela byn med omnejd….och hennes plättar…ingen kommer i närheten….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar