torsdag 10 maj 2012

Begåvning är positiv rubbning av jämvikten.

Jag testar ju som bekant på nya yrken. Idag var det SNICKARE… njaa, det var nog inte min starka sida. Jag trodde ju det skulle gå så bra eftersom jag ju fick upp klädstängerna alldeles själv ifjol men där använde jag tydligen flera år av talang :P Stolarna och bokhyllan, nja, kanske lite stadigare men nästan gång så tror jag nog jag anlitar någon. En vän föreslog String-Emil…

… fast kanske ändå inte. Jag skulle nog föredra någon lite mindre mager…

… men det får väl finnas gränser :D En jäkla tur att jag är bättre på efterrätter, hallon och chokladmousse blev riktigt gott å bra…


Dags att släcka och gå och sova. Busy day imorgon. Åtminstone förmiddagen eller om jag e riktigt duktig… hela dagen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar