torsdag 10 maj 2012

The One that got Away

Visste ni att jag faktiskt kan vara oartig :O? Läs till slutet om ni vill veta varför…
Jag hoppas snart att alla renoveringar i detta hus blir klart, men det ser dåligt ut eftersom nästa projekt säkert blir dränering. Måste upp lite tidigare idag, hade hundar som skulle rastas innan jag fick besök. Båda dessa saker helt jättebra men typiskt att just idag när man sov för lite i natt så väcktes man vid kl. 07 av en slipmaskin, och en dammsugare, i trapphuset. Tänk bara hur det lät.


Tråkigt väder som förgylldes av besök, besök som kom med blommor. Vackra mörka rosor. Love those kind of roses. Annika känner mig väl.
De ser faktiskt mörkare ut i verkligheten


Vi har alltid mycket att prata om, lite jobb slinker alltid in men idag handlade mycket om vår bok och dess karaktärer. Jag hade gjort lite research och sökt bilder på hur jag ser karaktärerna och vi var verkligen bra överrens. Förutom två, Adam och moster Amelia. Men Annika får väl ta och acceptera min Amelia så godkänner jag hennes Adam, fast det inofficiella originalet på Adam lämnar nog ändå alltid som nummer #1 :D


Så kom vi därför in på denna video med vår Adam, när han ler åtminstone säger jag…videon och låten är förövrigt jättebra och med fin mening. Se och lyssna. För mig fick den också en helt annan mening….A…

Ikväll blir det mycket dans. Ikväll ska jag med Boman och se på Sofis någon uppvisning i Stjärnhallen och sen ikväll blir det Let’s Dance. Hoppas på att det är mången shake it-danser ;D

Mellan dessa två saker (besök och dans) hann jag också baka 5 stycken hallonrulltårtor. En rätt så produktiv dag alltså…

God fortsättning!!!

PS. Oartig ja. Mindes idag, när jag stod och diskade…23 December…fy skäms. Jag fick ju besök, rakt från frisören, och jag visste det, och jag glömde säga hur snyggt det blev!! What?!? Och åt honom dessutom…chocking…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar