lördag 5 maj 2012

Varit till mommos

I denna stund borde jag sitta framför symaskinen. Det hade jag planerat, först ”Pleppo Live! - Välkomna till mommos!” och sen symaskinen, men som tur får man ändra sig. Pleppo var riktigt trevlig att se på faktiskt, det mesta var kul men det fanns trista delar, som i allt i livet, all typ av humor fanns med så oavsett vad man tycker är roligt kunde man finna något. Totalt fullsatt denna kväll. Trevligt. En fråga lämnade jag att undra på… var hade Kaj hitta så snygga, svarta skor…



Imorgon. Idag. Jobba kvällen. Sen ledig söndag, du hinner jag nog sy om det där täcket, korta gardinerna och så hinner jag säkert leta fram lite mer till det också. Symaskinen är så sällan framme så då är det bäst at sy rubbet.


Måste lägga till denna trevliga video. Lars Ranthe, LOVE him :D


Ännu, har ju då varit i Vasa en kort tur idag. Alltid när man åker därifrån tänker jag att tur man inte bor här, det känns som att man lätt kan tappa bort sig, men tillika, en vacker stad. Tror faktiskt jag skulle kunna tänka mig bo där om man skulle få chansen… och rätt bostad… och kanske inte ensam…


Och förresten, till sist, jag vet nog att arrest stavas med 2 R :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar