lördag 19 maj 2012

En del saker ändras aldrig

Ibland slås man av förundran när man inser att vissa saker inte ändrats på över 10 år. Som jag tror jag nämnde sist så fick jag volym 6 av ”Skilda Världar” på posten. 17 timmar lång och jag har sett klart varje minut för länge sedan. Det var en underbar serie på den tiden det begav sig och den är fortfarande lika bra, men nu ser man saker och till lite annorlunda. Men en sak har inte ändrat, LUKAS STRANDBERG (Joachim Persson). Han är bara för underbar. Detta tyckte jag redan då, han var nog helt klart en av mina första crushes :D Men hur kan man undvika det. Sen så får man nog säga att jag gillade äldre män redan då…



Under denna säsong av Lets Dance har jag inte kommenterat något desto mer. Men kan nu inte låta bli. Hjälp vad jag är trött att höra på domarna som klagar och ger lägre poäng på grund av koreagrafin. Sen när bestämdes den av ”kändisarna”? Och sen, jag förstår inte varför Tony gav 10 poäng åt Molly fast hon buggade mycket ensam men när Anton gjorde det blev det plötsligt 7…don’t understand. Och sen vill jag inte höra tyalas om att Molly vinner…final går hon säkert till, tyvärr, men vinnaren är ANTON! Anton%20Hys%C3%A9n%20-%20samba

NEED I SAY MORE :D

Ledig helg. Inget planerat. Städade igår, och ett par andra gånger under veckan så det slipper jag tänka på. Skriva är det jag vill. Ville redan igår men var alldeles för trött. Får se hur det blir… hemskt att säga att jag faktiskt kan tänka mig att ändra på orginaltanken….men tror det är en bra sak ändå. Sen är det för tillfället raka motsatsen till blankt i huvudet, många olika tankar som måste organiseras, planeras och testas ut för att sen se hur det låter.


God Fortsättning på lördagen

2 kommentarer:

  1. Jag e å fast i Skilda Världar träsket. Ja e mest leid att di it ha kona ge ut all säsonger på ein gang, he e ju så slött tå man ha skåda fädi ein box så får man vänt fleira måånar ti nästa. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nästa volym (avsnitt 271-315) borde komma 22 Augusti, sen volym 8(316-360) 24 Oktober...de 4 sista sen 2013...
      Jag brukar ha dem förhandsbokade men cdon verkar inte fått de 2 kommande på sin sida än...

      Radera