tisdag 12 juni 2012

En sval afton fylld av fågelkvitter

Det har börjat bli att detta bloggande blir sent idag igen, som vanligt, alltid på gränsen till midnatt. Inte mycket att skriva, jobbat och sen alla de vanliga sysslorna.

Desperate Housewives. Serien slutade ju för alltid i tisdags och jag har nu hunnit till ungefär hälften av säsong två. Detta är en otroligt bra serie, också andra gången. T.ex. har jag hunnit se 2 av mina favoritscener med Bree:



Och ”hemmpappa-versionen” av Tom Scavo…Me Like :D


Ett annat ”like”. Killar som vandrar på i endast T-Shirt och kalsonger. Dock endast kvällar efter 21 och morgnar efter att man stigit upp men inte klätt sig. Naturligtvis endast i sitt eget hem och endast med närmaste familjen närvarande. Detta kom jag fram till häromkvällen när jag hjälpte mamma bära in lite blommor och höjde blicken mot skyn och fick syn på en granne som dammade mattor….not bad at all…dessvärre upptagen men kanske lite Peter Jöback, lista ut den ni :P


Det enda som återstår då är tack för idag. Morgonskifte och sen, kanske, förhoppningsvis, flyttstädning åt en vän…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar