måndag 25 juni 2012

Inga händelser närmaste 7 dagar

Vilken skrämmande tanke. Detta stod det i min kalender i fredags efter kl. 21, då var jag snabb på att sätta in ett kalas som jag hade igår. När det sen var avklarat så stod det återingen samma sak, hade då lyckan att få sätta in ett besök till en vän på onsdag. Känns väldigt konstigt att det inte en står ”Jobb…”

Läs och häpna. Något nytt har flyttat in i min lägenhet… DENNA…

UPPENBARLIGEN har jag, i något skede, sagt att jag skulle velat ha en ”blomma”, denna som tydligen heter ” Sansevieria Cylindrica”. Tydligen var mor i närheten för hon hade nämligen hem denna igår. OK, låt gå för det. Skulle jag ha en blomma så skulle det väl vara i stil med denna… så… visst.


Varit rätt så oproduktiv idag, strukit lite lakan och plockat på lite här och där. Skönt att bara få göra det man vill, om man vill utan att behöva bry sig om tiden. Man slipper titta på klockan, ”till jobbet om 30 minuter… jo jag hinner” eller ”shit vad klockan är mycket, jag som ska upp tidigt”. Bara 13 dagar kvar…


Ibland får man fråga sig vart världen är på väg. Satt å bläddrade i Se och Hör och läste detta. Oj va tjock Dempsey blivit alltså…not.

Det enda positiva var att man fick reda på att han skrivit på för två nya säsonger ”Greys Anatomy”… bara det inte blir för långdraget…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar