lördag 2 juni 2012

Planlöst irrande

Man går till jobbet. Ganska bra väder, kanske lite blåsigt. Det är otroligt slött men ändå lika stressigt och man känner inte alls för att vara där. 8 timmar går och man får gå hem. I ösregnet som inte fanns i morse, alltså gå hem UTAN paraply. Dränkt katt-looken funkar inte för mig. Sen bara trött, trött, slö och lat. Fy skäms alltså Jag hade tänkt men… och så måste någon vridit fram klockan extra snabbt…


Från en sak till en annan. YouTube är ett bra ställe men kunde ändå inte hitta en passande video för att illustrera mig igår. Som tur är vet jag att ni alla har livlig fantasi. Tänk en, ibland, romantisk komedi, nästan vilken som helst. Ett gäng, eller en ensam person, står på gatan när en joggare/annars snygg kille med trevligt utseende kommer joggandes/gåendes förbi. Han vänder sig om och ler och joggar vidare. Den/de kvinnliga karaktärerna vänder sig sedan om och spanar nästintill dreglandes… Ni vet vad jag menar. Det var jag igår. Men fy, spanar på tonårskillar, 15+ nog men ändå. Fast kolla in Addison här…thats me :P


Shoppa eller inte shoppa. Alltid samma dilemma . Väldigt klädsugen, det sista jag egentligen behöver. Min första tanke var att här finns ju idag inget jag vill ha. Vilken chock. Men så lossnade det och jag plockade en hel del i köpkorgen. Förvånades sedan över att nästan allt var av märket ”La Redoute”, fast egentligen är det min favorit. Struntade sedan i att beställa något men efter ett par timmar valde jag ändå ut de två mest speciella plaggen. Fast sen fanns det ännu en sak jag bara skulle MÅSTA ha. Denna väska. ”Puma Varsity Grip Bag”… någon som ha 149€ över? :D



Ledig dag igen imorgon. Inga planer men så som eftermiddagen/kvällen såg ut idag så måste jag nog verkligen få gjort något imorgon…


Till sist. Let’s Dance. ANTON VANN!! Lite besviken på hans showdance, trodde på lite mer fart och sexigt. Men helt klart det rätta låtvalet, många bra delar och slutet. Me like . GRATTIS!! Förra veckan vann fel men inte igår :D Anton%20Hys%C3%A9n%20%E2%80%93%20showdans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar