torsdag 7 juni 2012

Tack och gonatt

Seriöst. Mera jobb i morgon. Nej. Ge dig nu. Du har ja tagit det så lugnt på senaste tiden…” Detta är mina ben som klagar. De är inte riktigt vana att plötsligt jobba såhär mycket. Jag tycker däremot att det är riktigt bra, mindre fritid men att jobba är en del av livet. Sen när benen åter är vana blir det ju 2 veckor semester, vilken perfekt timing alltså :P

Måste passa på att hylla YouTube. Det finns nog verkligen då saker som man inte kan hitta där. Idag snubblade jag in på ”The Graham Norton Show”. Hur hade jag kunnat glömma den, finns massor av nya avsnitt. Jag som följde den religiöst flera år sedan när den gick på teve här i landet.


Nåja. Ett sånt inlägg idag. Mest för att visa att man lever. Nu dags att slänga ihop något ätbart till morgondagen, diska (man vet ju inte om man vaknar imorgon) och sen gå och sova. Sista arbetsdagen för veckan har en tidig start… väldigt jäkla tidigt…


För övrigt, en uppochnerkaka med banan blir inte så bra när man fryser den. Bananerna blir mest sega och smaklösa… men resten av kakan var god :D


Gonatt. Tack och förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar