fredag 25 februari 2011

Friday’s here

Äntligen fredag, vet inte varför jag säger så, inget speciellt för mig som kan jobba både vardag å helg å lite nu som då. Nu dock ledig till tisdag.

Dagen började ju bra, eller ”bra”, vaknade en timme före telefonlarmet skulle gå av, försökte somna om men fick ge upp. Hann ju i och för sig göra både ett å annat å komma ca.20 minuter tidigare till jobbet. Hoppas det inte blir någon vana. Städa å bädda sängen med lakan jag inte hann vädra lika länge som jag vill pga. vinden som ville stjäla mina sängtextiler…

Let’s Dance ikväll, alltid kul, men inte Rybacks magsjuka eller vad det var å så tyckte jag Alexandra gjort ett snabbt tillfrisknande, lite väl snabbt kanske.

Agerar i kompanjonskap med mor hundskötare åt brors hund i helgen, söta Tyson. Betydligt lugnare efter att de ädlare delarna rationaliserades bort, å nu väldigt väluppfostrad, jag väl riktigt förvånad hur bra han lydde inne, lite uppe i varv på utsidan, som alla hundar, å han som stövare spårar alla lukter han kan finna.

God fortsättning…. Måste leta mat, hungrig med stort H.



You Should Get a Tattoo on Your Lower Back




You are a confident and courageous person. You just go for it and don't care what others think.

You are sexy, and to be honest, you know it. And you like to up the sex appeal from time to time.

You love to be the center of attention. You've got the goods, and you like to show them off.

You make bold choices and stand behind them. You are proud of who you are.



You Are Appropriately Clingy




You appreciate the close intimacy of relationships, but you also know there can be too much of a good thing.

You value you your space, and you never forget that your parter needs some alone time as well.

You try to strike a perfect balance between togetherness and independence.

Whenever you feel yourself clinging a little too much, you try to pull back. There's always room for more later.

1 kommentar:

  1. Ahaa,så det hjälper att avlägsna vissa delar för att lugnet ska infinna sej.Jag har en plan.......

    SvaraRadera