onsdag 23 februari 2011

Tvära kast hit å dit

Vilken dag, å så lång. Är man i jobb så har man ju projekt för 8 timmar av dagen åtminstone. Har idag bara gjort lite av varje, inget viktigt. Hade tänk städaren kom fram till hur onödigt det var, allt damm är ju tillbaka i morgon. Så funkar det tyvärr när man bor i ett höghus som ännu delvis är en byggplats. Hursomhelst så måste jag piska dammet ur soffdynorna snarast möjligt, redan imorgon om solen skulle värma på balkongen.
Såg någonting idag som jag sett många gånger förr å alltid blir jag lika förvånad. Varför saknar så många hundägare konsten att plocka upp efter sin hund. Hade ikväll en hund med ägare framför mig på Kvarnvägen, hunden gjorde sitt, placerade lite snö över å trampade till å gick därifrån å låtsades som inget. Självhat jag aldrig haft egen hund men har rasat hundar tillräckligt åt andra så jag vet, å så svårt är det ju inte att böja sig ner med en påse i handen. Tydligen svårare för vissa.

Undrar om detta skulle funka, då skulle kanske delar av denna halva av människosläktet som man hör till skulle förstå. Oj nej, men jag älskar ändå detta klipp :D


God fortsättning. Ska ta mig en liten tripp till gamla England å hälsa på “The Tudors” :D Så får jag väl ta sikte på sängen sen.



You Get Your Energy From Goals




You are a driven and results oriented person. You always have an end goal in sight.

You bring a lot of purpose and meaning to your life. For you, small decisions and actions matter.

You feel like you are on an important mission, and you do your best not to lose focus.

For you, nothing feels better than accomplishment. You love being productive.



Your Arabic Name is Aladdin Othman




Salam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar