tisdag 8 februari 2011

Jakten på prinsen med dålig viljestyrka

Igår var ingen bra dag, vet inte varför, allt kändes så tomt, detta botades dock genom att köpa mig tolv, eller 11(Januari är redan förbrukad) nya sängkamrater, inte riktigt mina typer, lite för modellaktiga å Photoshoppade men bättre än inget, så nu hänger de där i min budoir :P
På kvällen blev det lite snurrigt i huvudet, lite för mycket på en gång. Försökte slå av all verksamhet men tyvärr så fanns där tydligen en backup-generator… Inget nytt egentligen, same old, men ibland räcker det. Kom mig till slut i säng å lyckades få det så tyst att det gick att somna.

Så vaknade jag idag, ny dag med nya möjligheter, frågade mig själv bara, vilka?

Kom mig till loppis, hade sålt för 110€, tack för det, de pengarna kom verkligen lägligt. Synd att man inte vet vem de nya ägarna till mina saker är men sånt får man ju aldrig veta… Köpte en nya stekpanna å kakform på HH, å det lämnade ju rätt mycket över, toppen. Kom hem å då blev det tortilla, gissa vem som blev FÖR mätt? :P Satt sen å bläddrade i senaste numret av GQ å fattade plötsligt varför kroppsidealen är som de är. Sidor upp å ner om träning (helt ok) men dedär bilderna på killarna med muskler å 6-pack å artiklar som handlar om hur de ska göra när de MÅSTE gå ner de sista 5 kilona å få mera muskler. Jag fatta noll.

Tyckte ändå att detta var en bättre dag än igår, pappa var bättre i skick när vi var å matade honom idag, det var honom jag funderade mycket på igår. Jag hade varit en bra buisnessman som ju kom väldigt passande, tortilla var gott osv. Kände också idag känslan av att jag bara skulle vilja bre ut mina icke-existerande vingar å flyga till Stockholm å besöka möbelmässan, men ändå inte som igår.
-
-
-
-

MEN sen läser man om ett reportage i en finsk inredningstidning å jag visste, jag VISSTE vem det handlade om, instinktivt. Borde lämnat de så men när jag på en knapp minut hade bekräftat mina misstankar så rann ju bägaren över å bara jag vaknar imorgon så lär jag infinna mig på R-Kiosken rätt så tidigt å köpa tidning. I’m SO over him, kan ju alltid fortsätta säga det, någon dag är det kanske rent av sant. Tänk då det skulle finnas DELETE-knapp för minen, tror någon annan skulle få trycka på den men då skulle jag ju slippa allt. Ännu värre när jag inte får/kan/vågar träffa/(vardags)prata med honom, när jag inte alls ser/hör eller träffar honom är det fan så mycket värre. Inget nytt där heller. Blandar nu bort min hjärna å tankar med det privata soundtracket av “A eller I”

Dags att drömma sig bort nu, glömma världen för en stund å försvinna in i något kostymdrama där jag är stjärnan, gifter mig med prinsen å lever lycklig i alla mina dagar, låter väl inte så illa.





You Are Sex



This doesn't mean you have a wild love life, but it does mean that you are quite sexy.

You love to flirt, and you see where things go from there. You are uninhibited.

You are sure of yourself, and part of that means loving your body. It's not perfect, but you're proud of it.

People may accuse you of being a showoff, but you can't help it! You've got the goods.





Your Love Word is "Devotion"



For you, love is a doing word. You prove your love with the actions you take every day.

You are loyal and true to whoever you're in a relationship with. You don't give up unless things are absolutely hopeless.

You don't love easily or quickly. You only will fall for someone you truly and completely adore.

Once you love, you love intensely. You take love very seriously.





You Are Chic



You've always been naturally glamourous. You don't have to work to be chic.

You have an eye for fashion, style, and even sometimes gadgets... if they're sleek enough.

You aren't superficial. You just enjoy rockin' your own amazing personal look.

You're so in to everything chic that you do end up being a bit of a geek about it!

1 kommentar: