måndag 28 februari 2011

You Are Candy

Jag har under de två senaste dagarna (igår å idag) lärt mig ett å annat om mig själv, eller lärt å lärt men fått det bekräftat ännu en gång.
#1. Igår lärde jag mig att jag inte gillar när folk inte får ändan ur vagnen när något ska göras utan det dras ut på det å en timme senare har ännu inget hänt. Ska det göras kan det göras nu.
#2. Idag lärde jag mig att jag inte gillar när folk inte gör som jag säger även om JAG vet att DE vet att JAG har rätt. Vill vara i kontroll så allt går rätt till….

En intressant blogg för mig just nu är “Kendjis blogg”. En trevlig (tror jag väl) kille som just nu påbörjat sin civiltjänstgöringsskolning i Lappträsk. Ska bli kul att läsa. Kollade lite gamla bilder å aldrig trodde jag väl att jag skulle säga att jag saknar det, det var en trevlig tid på ett sätt också…

Visste ni förresten att nu har ReFurMe (www.refurme.com) startat gåvotjänst å kan skicka sina produkter som gåvoförpackning med ett liten hälsning. Jag skulle vilja ha den svarta med svart tofs, någon som vill glädja mig genom att förära mig med den, halsduken skulle sen bara vara en bonus :P

Önskar er alla god fortsättning på sena kvällen å snart natten!!

Höres….



You Are Candy




You are an amazing friend - you are the perfect mix of fun and loyalty.

You believe in yourself and in others. You think the world is a bright and brilliant place.

You are a positive thinker and a total optimist. You believe it's important to dream big.

You are very liable and charming. People know they're going to have a blast when you're around.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar