fredag 18 februari 2011

Veckouppdatering

Sängkläder å lakan rena å fina rakt ur den sprängfyllda byrån hänger på vädring viket de snart gjort i 2 timmar å detta är första gången jag hinner sätta mig vid datorn på ett par dagar. Upptäcker att jag inte skrivit något här sen i måndags, något jag aldrig kunnat tro så därför frågar jag, vart tog veckan vägen?!? Nåja, fredag å “Let‘s Dance”, inte en så dålig dag. Jobbade från kl.07, ett tag sen men det gjorde bra, att gå å sova kl.23 å sova tills larmet går å sticka till jobbet, det ger tillbaka lite dygnsrytm. Dock ej för någon längre tid.

Hänt något denna vecka då? Nja bara något litet…

På onsdagen fyndade jag på KappAhl, en Hamton Republic-tröja får 15€ med ett orginalpris av 54,90€, perfekt passform å färg, dessutom 90% ull å 10% Kaschmir, nice :D
Inte sålt så mycket på loppis då men idag blev det -50% så kanske jag åtminstone sålt till sista bordshyran imorgon.
Lönedag var det på tisdagen, alltid sådär halvbra dag, kul att se när det står ett plus framför en lite större summa men sen blev det ju en del minus efteråt också, Oops :P
Fick ett “skrivskåv” häromdagen. Stod vid handfatet å tvättade händerna å helt plötsligt klack det till å så kom det bara till mig. Vad skrev jag då, ja se det vet jag inte ännu, en novell, roman eller är det början till mina memoarer. Who knows, måste bara få ner det på datorn å försöka få en fortsättning, men själv tyckte jag det lät rätt proffsigt.

Ok, så du var det fredag. Det är ju städdag. Golven är fixade å nu borde jag bara bädda sängen, undrar om de kommer vara lika kalla när jag i framtiden när jag känner för att gå å sova gör det, hoppas inte det men det finns en klar risk.

God fortsättning!!!



You Are Fiction




You believe that life is magical, especially when you enter the world of ideas.

You are highly creative and imaginative. The real world often isn't enough for you.

You are optimistic and hopeful. You believe that we craft our own destinies.

You believe that if you can dream it, you can do it. And you do a lot of dreaming.



Your True Eye Color is Ocean Blue




You are driven and goal oriented. You aren't satisfied unless you are totally at your best.

You are hard working, but you aren't a miser about it. Work gives you both purpose and happiness.

You enjoy challenges... in fact, you seek them out. You want to conquer the world.

You are brave and bold in the face of adversity. No person or thing is going to get in your way!



You Are Determined




You are both ambitious and passionate. You crave success, but you're going to become successful on your own terms.

You are intense and over the top. You have a magnetic personality that others stop and notice.

You are both exciting and intoxicating. You are definitely a whirlwind of excitement.

You may worry about making an impression, but rest assured that no one ever forgets you.



You Should Play Poker




You are a crafty person, and you're always looking at things from all angles.

You can read people well, but you can also hide your feelings when you need to.

You are a natural strategist, and you're always thinking a few steps ahead.

You don't mind putting all your chips in when the time is right... in fact, it gives you a thrill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar