måndag 14 februari 2011

Valentine, vem är du? Var var du?

Ok, beslutet taget, jag måste införskaffa nya handskar. Ute på promenad ikväll, fick ett telefonsamtal å vände i rondellen, skev ett sms utan handskar å sen visste jag inte hur jag skulle få liv i högra handen på nytt, detta var då en handsklädd hand. Efter att jag rört på den konstnt så vaknade den åter till liv i Topeliparken. Tyckte det gått så bra att tvätta mockahandskarna som man inte skulle kunna tvätta, två gånger t.o.m. verkar dock som om de mår bäst av att inte tvättas, även om de ser ut som nya så verkar det ju onekligen som om den värmande delen försvunnit :P
Så kan man ju fråga sig (för det gjorde jag) vad gör gå ut i denna kyla när jag inte promenerat så mycket på sista tiden när det ändå varit lite varmarepå senaste tiden än just nu. Jag har aldig kallatmig logisk.



You Are a Nonchalant Valentine




You're happy to celebrate Valentine's Day if your sweetie is into it, but it's really not your thing.

You think love transcends commercial holidays, and you definitely don't put a lot of stock in V-Day.

Your perfect Valentine's Day date is low key and easy... No gifts if you can help it.

You think it's a lot more meaningful to spend a quiet night at home together than to go to a fancy restaurant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar