fredag 25 mars 2011

Daniel, Sandra är din syster, din tvillingsyster…

”Skilda Världar” å alla mina vänner som följer med det har återvänt till mig i och med att volym 1 med de 45 första avsnitten anlände till mig i förrgår. 5 boxar till finns ute i handeln för förhandsbokning och de är bokade, enligt Wikapedia utkommer volym 2 25 Maj :D I’m waiting. Jag försöker att endast förhandsboka sånt som jag bara MÅSTE ha, resten väntar jag med tills någon prisminskning, dessvärre verkar det som att jag måste ha allt nytt som utkommer :P

Lite osäkert om jag skulle få vara ledig idag, å visste inte vad jag hoppades på. När jag är lite mer ledig så tycker jag alltid att det inte finns något bättre än att vara ledig å det nästan tar emot att jobba (bara nästan dock) men när jag väl kommer igång med flera dagar så märks det inte, då går det t.o.m. bra med 13 dagar i sträck utan större problem. Tog emellertid vara på denna dag när jag fick vara ledig. Fredags-städning i en något förenklad form, finner ingen nytta med att torka damm när det återvänder så snabbt, ämnar återuppta den sysslan när byggarna flyttar ut, något som jag hoppas på sker i och med månadsskiftet, de måste fått något ultimatum för plötsligt fick de en jävla fart, såhär effektiva har jag aldrig sett dem.

Beslutade mig för vilken av jackorna som jag ska lämna med, fast visst kan det hända att den andra också lämnar kvar i min ägo. Skor fick jag också tag på idag, tack för dem Anttila :D Ska ännu returnera ett par svarta å byta dem mot ett par vita för halva priset…

Ikväll är det final av ”Let’s Dance” som gäller, till vilken nytta vet jag inte, Frank vinner, med eller utan mitt medgivande, blir det inte så, ja då är det ju värt att fira.

God Fortsättning på kvällen å Trevlig Helg!!!

Just because :D




You Are Outgoing



You have a large social circle, and you always have room for more friends. Friendship is important to you.

You are very sociable and talkative. You are quite the charmer.



You've never had a problem getting dates, which is a good thing. You like to have a partner.

You are an artistic and creative person. You embrace every change that life brings - you love excitement.



You Are Hearty Like Winter



You are both practical and courageous. You don't go looking for challenges, but you're happy to take them on.

You are diligent and hardworking. You don't mind putting in the hours, especially if the payoff is good.



You are very analytical, and you rarely panic. You refuse to give in when you're set on accomplishing your goal.

You are very fair minded and tend to champion the rights of others. You have a quiet determination and aren't swayed by emotions.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar