söndag 27 mars 2011

OMG!! :D :-( :'-(

Det är ju svårt att tro att resultatet efter fredagens ”Let’s Dance” är sanna , wow, Frank förlorade, tack för det, allt jag säger om det.

Nu till ett sorligare stycke, fick denna morgon den sorgliga nyheten att en person ur mitt släkte plötsligt gått ur tiden, känns verkligen overkligt, hon har ju alltid varit så frisk å pigg, å nyss pensionär.
Forskarna forskar om cancer å försöker finna ett botemedel, men jag har något annat lika viktigt som de kan hitta ett botemedel till samtidigt, proppar å blödningar, cancer dödar långsamt, dessa utan varning. FY FAN för sjukdomar som dessa!!

Har ni förresten kommit ihåg att ändra klockan, en timme framåt var det visst. Nu ska jag fixa lite mat i all hast å sen var det disken… vill minnas jag fixade dem igår men tydligen förökar de sig i diskhon, å tvätten som säkert torkat nere i källaren var det visst också, får visst hålla på lika varje dag.



You Are Rubber





You're confident, together, and a generally happy person. You don't let the world get you down.

You are open to criticism, but you don't take it too personally. Everyone has an opinion.

You make your own rules, and deep down you don't care what others think.

No matter what someone's opinion of you is (good or bad), it's your own opinion that truly matters.

1 kommentar:

  1. kanshi disken e som gremlins,ti vart ju å flejr tå di vart våt ;)

    SvaraRadera