söndag 27 mars 2011

Jag kan inte motstå ;D

Stockholm-Båstad, tv4:s nya söndagsunderhållning. Jag älskar det, jag är svag, kan inte motstå. Någon som är förvånad, då känner de inte min svaga sida :P Ola Rapace å som det heter, nakenchock , ja bättre kan det inte bli. Jo det kan det faktiskt när herr Magnusson hade en dito. Detta lyste helt klart upp min dag. Men tänk va tv4 kommer få skäll, tror jag. Nåja, love it, allt som räknas :D I shall sleep good tonight :P Tror detta är att bryta ett budord, men minns inte vilket….






You Are Wild and Wicked




You are a cunning and charming person. You can talk your way into - and out of - any situation you desire.

You are eloquent and engaging. You are well known for having a way with words.

You are curious about the world, and you have a true sense of adventure. You're very inquisitive.

You're enough of a devil to get yourself in trouble. You're friendly and amicable enough to get yourself out of a jam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar