torsdag 10 mars 2011

eBays underbara värld

Känner ni alla till eBay? Ja gör ni inte det så är sajten värt ett besök. Där finns allt å lite till, prylar från alla världens hörn som fraktas hem till närmaste postkontor. Har köpt lite av varje därifrån utan problem. Nu har jag dock problem. Letar vår/höst jacka utan lycka. Jag vet vad jag vill ha, tror jag, å kompromissen ser jag när jag ser den. Jag vill ha en ¾ lång dubbelknäppt trech coat i tjock bomull, mörkbeige eller annan mörk färg. Hittas dock inte i rätt storlek å prisgrupp men knappt annars heller. Vinterjackor dock, hittar dussintals som t.o.m. passar. Jakten fortsätter…

Halsont fick jag denna afton, å mycket dessutom, lite rädd att det var så denna seglivade förkylning som går började. Vattnet kokar till lindrande te, hoppas det hjälper.

Tre dagar ledighet står för dörren, trevligt, det kommer verkligen passande för den där lediga söndagen gjorde inte mycket till eller från.

Å mera snö häver ner, takatalvi, jag som ju faktiskt börjat se fram emot den tidigare begynnande våren.



Your Soul is Scorpio




You are ambitious, competitive, and even a tad obsessive. When you want something, you can become very focused.

You have an intensity that can't be matched. You make for a very formidable opponent.

You are magnetic and passionate. You hold a lot of power, and you just seem to draw people to you.

To know you is a highly emotional experience. You are a very exciting person to be involved with in any way.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar