onsdag 9 mars 2011

Vem är den skyldige?

Någon har slagit mig i huvudet med gummiklubba, undrar bara vem å önskar denne någon slagit lite hårdare så att jag skulle somnat å vaknat utvilad, dessvärre så blev jag bara dåsig å har gått omkring å halvsovit ända sen jag kom från jobbet strax efter ett. Å så luktar händerna av decichlor, men tippar de är rätt så bakteriefria…

Hunnit läsa ut Eat Pray Love, borde se om filmen nu men vill nog påstå att boken är bättre å mer strukturerad. Nästa bok blir en av Karin Brunk Holmqvist men vet inte vilken, har tre att välja mellan…

Snön viner utanför fönstret, kan tänka mig att det kommer bli halt å bra med all is som nu finns på gator å trottoarer, bara att gå sakta. Skulle förstås kunna låna sparken av mor, sparken jag sparkade hem från Hagaborg i måndags, oj söta va det var kul, inte stått på medarna till en sådan på år så när man gled fram över isen gick det undan. Tror ändå jag satsar på att gå sakta, sparkar är inte mitt favorittransportmedel, de är för låga, t.o.m. de högsta. Frågan om om jag skulle göra det oavsett…



You Are Emotional




You are a highly sensitive person. You feel everything deeply - both the good and the bad.

You have a strong nurturing instinct. You take good care of those around you and of yourself.

You make allowances indulgences and comforts. Life is too hard not to be easy on yourself!

You are very protective of those you love. You're often lending a hand before someone even thinks to ask for it.



Your Dating Temperament is Choleric




When you're in a relationship it's important for you to maintain your independence.

No matter what, you keep your own interests and friends. You don't change for anyone.

You are confident and outspoken in love. You have no problem asking for what you need.

At times you can be a bit too forceful and dominant in relationships. You need to be with someone equally strong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar