tisdag 29 mars 2011

Just one of those day

Ja-a idag har inget känts rätt. Det har inte funnit något att göra å det som jag kunnat göra har jag kommit på en bra ursäkt till varför jag inte kunde eller kanske snarare ville göra det. Sjukdomarna L.A.T. och Rastlöshet i ett stort paket.

Stod i stan-by-läge i morse just in case jag skule behövt ställa mig iväg till jobbet, mors rygg sade tydligen upp igår men är man emvis så är man (löjligt envis), hon skulle ju promt jobba ändå. Har nu förökt övertala henne till två lediga dagar, får se hur jag lyckas, hon skall ju naturligtvis se hur det känns imorgon. Jag tycker faktiskt att när man lytt å lyssnat på sina föräldrar i 18 år så är det dags att de börjar lyssna på sina barn :P

Har uppdaterat DVD-samlings listan, det var lite kul att se det nya saldot 941stycken….men såna här dagar är jag extra glad att YouTube existerar, alltid hittar man något uppiggande…. :D Det är bara att skriva Hugh Jackman i sökrutan å så kommer alla underbara klipp, vissa bättre än alla, gillar de från Tony och Oscarsgalorna när han är programledare å de från musikalen “The Boy from Oz” extra mycket. Så finns ju också dessa =D





You Are a Taxi




You crave success, and you don't mind indulging in luxury on your way up to the top.

You are analytical when it comes to making decisions. You like to delegate whenever possible.

You are a big picture person. You find getting caught up in details to be a waste of your time.

You are efficient and precise. You think logically and don't show your feelings - even when pressed.



You Flirt Like a Woman




When you flirt, you tend to take things pretty seriously.

You're not always flirting for fun... you're judging someone's romantic prospects.

Your attraction goes more than skin deep when you're flirting. You only flirt with someone who's truly interesting.

Pretty people are a dime a dozen. What's on the inside is what's important to you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar