söndag 20 mars 2011

En “lat” söndag med drömmar till Åland

Herre du milde vilken lat söndag, kanske bara jag som tycket så egentligen men….vi kan ju alltid säga att jag helgat vilodagen :P

Kom ikväll på att jag verkligen saknar Åland, detta efter att mor å jag Skypade lite dit ikväll. Snart sommar då sticker vi dit å jag hoppas verkligen de kommer hit också morbror Dan å sambon Nettan. Jag var skeptisk inför resan när vi skulle å hälsade på dit i förra sommaren, jag blir alltid lite fundersam när det ska resas. Den gången var dock speciell för ångesten släppte genast å när man sen anlänt till Åland å Geta var det som ett andra hem. Tänk att ha en morbror, å han sambo Nettan är bara för gó. Hon tyckte det var synd att när hon äntligen hittade en kille lika filmintresserad som hon så är han homosexuell. Ikväll försökte vi speeda på processen att mor skulle få bli faster när chansen till barnbarn verkade liten. Men Nettan tyckte helt enkelt att jag skulle skaffa kille å adoptera, mor kunde hjälpa mig leta (jag inflikade att det nog inte går för hon har usel smak :P) Underbarbar tanke, skulle inget hellre vilja än att hitta Mr Right å bilda familj. Men ännu roligare är det att veta att det finns människor som tar så lätt å själklart på två män tillsammans å att de skulle adoptera. Uppfriskande :D

Nu är det väl bara att tacka för idag. God fortsättning. Ny vecka imorgon….



You Are a Red M&M




You are an enthusiastic and easily excitable person. The world is brimming with so many possibilities for you.

You have a lot of energy that comes in short bursts. You are easily inspired, and your flame burns brightly.

You are very creative and mentally sharp. You don't stick to anything for too long, but your intensity makes up for lack of attention span.

Your dreams (and daydreams) are active and colorful. You believe that you're capable of anything.

1 kommentar:

  1. Härligt med openminden fölk!
    Å Åland saknar jag med!! Härlig ö på sommaren iaf!

    SvaraRadera