måndag 7 mars 2011

Kort å koncist

Ska konstruera något kort å koncist nu eftersom jag har en vag, otydlig plan på att inte dröna på vid datorn hela eftersom det blir tidig väckning imorgon, jobbet börjar kl.6:30 (vilket gör att larmtiden börjar på 05...) men så är den också så kort så det knappt märks av.

Styrelsemöte på kulturhuset ikväll, inget nytt där. Vi följer väl inte direkt tidsplanen men har vi någonsin gjort det, den dag vi gör det är vi nog inte Juthbacka Teater mera :P Nåja om ca. en månad så tror jag faktiskt det blir full fart. Det ser jag fram emot :D
Blev också erbjuden att spela i jepporevyn i år. Jag sa inte ja, men ej heller nej, måste tänka lite eftersom revy som antagligen är väldigt mycket buskis inte är min favorit. Dock svårt att tacka nej…men tydligen var jag önskad så…hm…

Så träffa……nej förresten det va inget….men pointen är att jag känner mig :D

Nåja rätt kort blev det å snabbt gick det.


You Are Opaque Pantyhose


You are a practical person. You don't have any room for fluff in your life.

You are a creative problem solver. You've figured out what works for you, and you just go with that.You are original and independent without trying to be. You just seem to pick paths that are less traveled.

You are brainy and you love difficult intellectual challenges. You don't have patience for your time being wasted.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar