torsdag 28 april 2011

Avgångsklassens snyggaste rumpa

Rubriken skulle vara värdig en novell á la XXX, men oroa er inte, inte alls så farligt. Detta är endast en enkel story jag kom att tänka på när jag idag, efter jobbet, stod å fyllde handelskassen vid Torghallen. In stiger en ung herreman, lite äldre än jag, å ett roande minne dyker upp.

Detta hände det första (eller andra kanske) året i Topeliusgymnasiet. Det var Abi Abi Abi-dagen (bänksuddardagen?) å avgångsklassen hade frågesport, eller så ställdes frågor TILL avgångsklassen. Frågan var vem av killarna som hade snyggaste rumpa? (de sa visserligen röv). Vid denna tidpunkt hade jag ännu inte kommit ut som homosexuell (hur det gick till är en annan historia), men tro mig, I knew ;D Å det var just denna rumpa….jag menar KILLE som äntrade butiken. Å jag är rätt säker på att den/han är snyggaste i den årskullen :P

Detta var visserligen intressantare i mitt huvud än på papper…..



You Are Patient




You tend to stick with relationships - through the good and the bad. You're stubborn that way.

You are willing to wait for someone to come around. You give lots of second chances.

You are a great listener and tend to give valuable advice. You know your friends well.

You have a lot of inner strength, and you can dig deep when you need to. You are resilient.



You Are Iced Tea




You are connected to yourself and others. You find it easy to relax when you're with people.

You bring people together and often are the social glue in your group.

You roll with the punches. You try to keep things light and breezy.

You are unpretentious and very real. You can't help but be yourself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar