söndag 24 april 2011

To love oneself is the beginning of a lifelong romance.

- Oscar Wilde

Veckan har 7 dagar och av dessa har jag redan jobbat 5, å det sjätte skiftet blir idag. Nog ska det bli skönt med en alldeles ledig dag imorgon, inte en enda plan att göra något, ännu. Man tackar nog bara för att man har ett jobb. Å speciellt glad blir jag den 29:e denna månad när lönen kommer å jag inte har allt för mycket som ska betalas…å troligen kommer jag sen också jobba största delen av Maj eftersom en kollega tydligen ska rekreera sig när hon blir 60 år. Sånt tycker jag om :D

Nu ska jag skynda mig att bädda sängen å hoppa i duschen å göra mig klar att jobba, söndag kväll, många stressiga timmar, men tänk på lönen :P



You Are Selfless




You are appreciative of all of the good things in your life. You count your blessings.

You are affirming and supporting. You accept people where they are, imperfections and all.

You are unselfish, humble, and altruistic. You get great joy from putting others first.

You are warm and welcoming. You will go the extra mile to make someone feel included.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar