tisdag 19 april 2011

Love life and life will love you back. Love people and they will love you back.

- Arthur Rubinstein

Igår kallade jag den här staden jag bor i charmig trots att alla (tror de) vet allt om alla. Jag är i alla fall känd, för vad vet jag inte :P Ute å gick igår, i centrum å utanför, å snarats jag befann mig i centrum så dök den upp, den ljusblåa mopedbilen. Cirklade runt mig var jag än gick, med halv nedvevade rutor, spelandes musik å vinkade. Vitsen med det hela? Don’t ask me, låtsades inte om dem, härmade Satine och gick vidare.


Vill de slösa sin dyra bensin så varsågod. Inte första gången en sak som denna händer. fast denna gång ropades det inte smått rasistiska å lätt vulgära saker, fast de var inga lögner. Ej var heller några plastkulepistoler inblandade….

Jobbat ikväll, det var skönt med sovmorgon. Ledig imorgon men då ska jag å mor till Jeppis, mest för att som staden står kvar som den ska, kolla loppis å så, finns nämligen inga shoppingpengar. Inte en cent.
Har nu suttit å underhållit mig med “Naked Boys Singing” SÅÅÅ BRAAA. Synd inga av de bästa låtarna inte finns på youtube, men de klarar nog inte censurvillkoren. Hjälper mot den största av depression, är inte alls det nu men bra underhållning också :D Men lyssna till texten till denna. Jag håller då med…





You Hate to Be Single






You're the kind of person who wants to be in a relationship at all times.

You're the first to admit being single stinks. You hate being lonely.

You'd also have to admit that you've dated some not so great people in the past... just so you could be with someone.

You're a serial dater, but you figure you'll stop once you find the right person.



You Are a Fur Hat






You are high class, sophisticated, and even a bit eccentric.

You use fashion to convey wealth and class - even if you're putting on a bit of an act.

You're the type of person to wear a thousand dollar watch with jeans or a fur hat on the subway.

Let's hope for the sake of the animals that you opt for synthetic fur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar