fredag 1 april 2011

Something new

Satt å kollade lite sporariskt på Talang ikväll, såg att bl.a. dessa två gick vidare, intressant, hur bedöms egentligen talang, jag säger den ena har det, den andra ej, men tycker verkligen det inte går att ställa dem mot varandra å jämföra.

Jecko%20kastar%20tallrikar%20p%C3%A5%20juryn

H%C3%A4r%20tappar%20han%20alla%20kl%C3%A4derna!

Les Miserable är förresten back on. Till hösten, de fortsättar p.g.a. publiktrycket :D Då SKA jag komma mig dit.

Klarade mig förresten genom dagen utan att luras, I’m good, eller kanske snarare tursam, jag kan vara lättlurad ibland men för det mesta genomskådar jag allt å tvivlar på allt som låter för bra för att vara sant även om det är det.

Våren är förresten på kommande, tro det eller ej. Mycket hade ändrat bara sen jag gick hem från jobbet i förrgår upptäckte jag gick samma rutt ikväll. Först är det ju det man ser, att snön å isen smälter men så känns det också i luften, doften av vår. Den känns endast lite ännu men den finns där.

Dags att fortsätta njuta av kvällen å försöka komma mig till sängen trots att morgondagen är ledig….



You Are Not Easily Fooled




You may have been fooled in the past, but you won't get fooled again. You're wise to the ways of the world.

If something seems fishy, you stay far away from it. And if you're not sure, you investigate.

You know how to protect yourself. You know how to cut through the crap and see what someone's truly about.

You may come off as skeptical and doubting, but you've found that your skepticism is often warranted.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar